Hansgrohe schrijft designverhalen

Creatieve ideeën voelen zich thuis bij Hansgrohe. De onderneming bindt wereldwijd succesvolle designers aan zich. Ze organiseert workshops met gerenommeerde creatieve architecten, die visies voor de badkamer van morgen ontwikkelen. Met deze duidelijke toewijding aan het creatieve proces heeft Hansgrohe SE de afgelopen jaren internationaal meer dan 400 onderscheidingen gewonnen.

Philippe Starck is creatief voor Axor.

Een hele reeks van 's werelds belangrijkste designers werkt voor de Hansgrohe SE. Samen met deze creatieve geesten zoekt de onderneming naar nog betere oplossingen. Naar de bijzondere, individuele expressie voor de badkamer.

Hansgrohe wint designawards.

Elk jaar ontvangen premium producten van Hansgrohe top awards bij internationale designcompetities. Voor hun uitstekende kwaliteit, functies en esthetiek. Meer dan 500 design awards van internationale jurypanels maken de Hansgrohe Groep tot een designleider in de sanitairbranche.

Axor WaterDream van Front en Nendo

Vooruitdenken over de badkamer, innovatieve oplossingen bedenken voor de ruimte en zijn functies en bestaande patronen loslaten en een open dialoog: Axor WaterDream - een project van Axor in samenwerking met gerenommeerde designers en jonge creatieve mensen.

Internationale architecten discussiëren over water en architectuur

De workshops 'Axor AquaTektur' zijn in de waarste zin fundamentele research rond de samenhang water – mens – ruimte. Internationale architecten discussiëren over nieuwe mogelijkheden in de ontmoeting tussen water en architectuur.

Hansgrohe gebruikt cookies om u de best mogelijke service te kunnen bieden. Als u doorsurft op de website, zonder uw instellingen te wijzigen, gaat u akkoord met het cookie-gebruik.

   

OK

Apps & services voor tablets

Nu ontdekken
<% } //bolIsPublishMode %>